Mobilitat

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Proin eget tortor risus.

Mobility Action Plan del Centre Comercial Bonaire (València)

El mitjà de transport primordial per accedir al centre comercial Bonaire (València) és el vehicle privat. D’aquesta manera, el principal...

Proposta de regulació normativa dels vehicles de mobilitat compartida (Sharing) a Barcelona

El Sharing és un servei que permet llogar diferents vehicles (carsharing, bikesharing, motosharing, e-scooter sharing) per períodes...

Mobility Action Plan del Centre Comercial Glòries

Desenvolupar un pla d’acció centrat en la mobilitat i l’accés de l’usuari del centre comercial Glòries resulta necessari per...

Estudi de pautes d’intensitat i graus d’ocupació de l’espai del litoral de Barcelona

Com a resultat de l’evolució soferta des dels anys 80, la ciutat de Barcelona disposa d’un front litoral amb espais que han estat...

Estudi de mobilitat activa a l’entorn de l’estació de Sants (Barcelona)

La forta pressió que la ciutat de Barcelona està rebent des de diferents àmbits, obliga a l’administració pública a tenir noves eines...

Estudi de mobilitat de vianants del front litoral de Barcelona

El front litoral de la ciutat de Barcelona està format per un conjunt de territoris de gran diversitat, complexitat i atributs diferencials...

Pla de mobilitat urbana de Cantonigròs

El nucli de Cantonigròs, inclòs al municipi de l’Esquirol, es situa al nord-est de la comarca d’Osona. Es tracta d’una població de 348...

Estudi de reordenació de l’aparcament amb regulació tarifària de Salt

Salt és un municipi amb una situació geogràfica singular ja que, en realitat, esdevé un continu urbà amb Girona. El seu teixit edificat limita...

Estudi d’aforaments de vianants a la plaça Catalunya

La plaça Catalunya és un dels centres neuràlgics de la ciutat de Barcelona, sent aquesta la plaça més cèntrica i gran de la ciutat...

Cens dels vehicles de mobilitat personal i cicles de més de 2 rodes

Aquest estudi complementa els Estudis previs per a la regulació de la circulació de VMP i cicles de més de 2 rodes , també redactat...

Estudis previs per a la regulació de la circulació de VMP i cicles de més de 2 rodes

La mobilitat a la ciutat de Barcelona ja no està caracteritzada per una distribució modal tradicional (desplaçaments a peu..

Continuació de l’Avaluació funcional de l’Av. Meridiana

Actualment, l’Avinguda Meridiana és, juntament amb la Diagonal, la Gran Via i les Rondes, una de les principals avingudes de...
12