Salt és un municipi amb una situació geogràfica singular ja que, en realitat, esdevé un continu urbà amb Girona. El seu teixit edificat limita amb Girona per llevant, amb el Rec Moner pel nord, amb l’AP-7 per ponent i amb l’Av. de la Pau pel sud.
A banda de la singularitat de la seva ubicació, Salt disposa d’una oferta d’equipaments que es converteixen en punts de generació d’un considerable volum de desplaçaments dins i fora del municipi, d’entre els quals destaquen: l’Hospital de Santa Caterina i el Parc Hospitalari Martí i Julià, l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES), el Recinte cultural Coma Cros, on s’hi agrupen diferents equipaments (Escola universitària ERAM, UOC, UNED, biblioteca pública Iu Bohigas…) i la Zona Esportiva Municipal.
Tant l’existència d’aquests focus generadors de desplaçaments (majoritàriament en transport privat) com la concentració de l’activitat comercial en determinats eixos genera una certa congestió pel que fa a la demanda d’estacionament a la via pública.
En aquest context, l’objecte del present estudi és analitzar i proposar mesures per reordenar l’oferta d’estacionament amb regulació tarifària dins del municipi i millorar la rotació de vehicles als voltants de zones amb alta generació de desplaçaments.
DESCARREGAR PDF